Charlotte ROCKS! crystals: In de etalage een LEMURIE KRISTAL hanger!

Charlotte ROCKS! crystals: IN DE ETALAGE

*** IK BEN VERKOCHT!!***

“Ik ben een mooi Lemurisch zaad kristal in de vorm van een hanger voor om je nek. Ik weeg 8 gram en mijn maten zijn 1,5 (b) x ca. 5 (l) x ca. 1(h) cm.

Mijn energie is superliefdevol, ik help je bij het zuiveren en sterker maken van jouw hartchakra. Ik ben door de Lemurianen geprogrammeerd om jou de voor nu juiste inzichten te verschaffen en om je bewustzijn te verhogen. 

Ik ben een kanjer in het reinigen van je chakra’s en ze weer in balans brengen. Ook help ik je om entiteiten die zich aan jouw lichaam hebben verbonden te verwijderen en ruim ik karmisch afval en andere negatieve energie voor je op.

Ook haal ik graag energie bij je weg, die niet meer goed voor je is, zoals boosheid en oud verdriet.  Ik vergroot je aura en help je om blokkades op te heffen en gaten te dichten. Daarnaast help ik je om beter en langer te kunnen slapen.

Ik maak graag je gedachtestroom rustiger en verminder daarmee eventuele daar uit ontstane hoofdpijn. Ik help je ontspannen en verzacht fysieke klachten en pijn.

Ik ben ook heel geschikt voor mensen die het werken met energie op anderen willen overdragen. Ik stimuleer de ontwikkelingen van ‘leerlingen’, geef inzicht en help contact maken met gidsen en engelen. Ik open je graag voor allerlei (nieuwe) spirituele dimensies, kennis en inzichten, vooral als het gaat om vorige levens, reïncarnatie en het grote geheel. Daarbij voer ik tegelijkertijd energie af en aard ik je.


Hoor ik op dit moment bij jou?”

Plaats dan een reactie onder deze post of stuur ons een persoonlijk bericht.

Namaste!

Alle liefs,



Reacties

Populaire posts