CHARLOTTE ROCKS! CRYSTALS: IN DE ETALAGE Yoni Ei: rookkwarts


Charlotte en ik hebben het altijd moeilijk gevonden om ons met de aarde te verbinden. Het voelde ergens meestal veiliger om lekker op ons wolkje naar beneden te kijken en we durfden niet echt hier op aarde te leven. Veel nieuwetijdskinderen, of ze nu al volwassen zijn of niet, hebben er moeite mee om met hun voetjes stevig op de aarde te komen en zich hier te manifesteren. Ook komen we veel oude pijn tegen, die zich vaak in het bekkengebied heeft genesteld rond het tweede chakra. Dit kristal is ook heel geschikt om pijn in dit gebied te kunnen opruimen en is een prachtige aanvulling op een Rite van de Baarmoeder of ander energetisch werk.

 “Ik ben een (Yoni) ei van Rookkwarts, waar ik zo nog meer over zal vertellen. Ik weeg 82 gram en mijn maten zijn 6 (b) x ca.3,5 (l) x  ca. 3 (h) cm. In mij kun je veel lagen en insluitingen ontdekken en dat doe ik graag samen met jou. Ook vind je kleine regenboogjes als je me goed bekijkt.

Kort gezegd bescherm ik je, help ik je aarden en ontspannen. Ook help ik je om je fysieke lichaam te ontgiften.
Als je last hebt van spanning en stress, een gevoel van onveiligheid hebt, dan help ik je om je beter te kunnen ontspannen, ik help je loslaten en het leven accepteren zoals het is en ik zorg voor meer (geestelijke) draagkracht, zodat je het leven beter aan kunt.
Ik breng je weer tot rust, als je zenuwachtig bent.

Ik ben een kanjer als het gaat om je te ondersteunen bij angst, vooral bij faalangst!, depressie en nachtmerries. Ik breng je meer positiviteit en help je de zonnige kant van het leven terug te vinden.

Wanneer je graag met spirituele zaken bezig bent, dan help ik je tegelijkertijd goed met je voeten op de grond te blijven, zodat je je goed kunt concentreren en je niet ‘wegvliegt’ van de aarde.

Wanneer je zenuwachtig bent en je dit ook als pijn in je lichaam ervaart, dan help ik je om te vechten tegen pijn in je spieren, buikpijn, pijn in je nek en andere vervelende pijnklachten. Ik maak je zenuwen sterk en krachtig!

Mocht je af willen komen van verslavingen als roken of alcohol, dan ondersteun ik je graag om van ongezonde gewoonten af te komen.

Als Yoni-ei kan ik ook in de vagina wordt ingebracht en kun je diverse oefeningen met me doen. Van nature zullen de vagina en ik met elkaar gaan ‘spelen’, en ermee doen wat nodig is voor dit intieme gebied. Door mij te gebruiken als yoni-ei zullen de spieren van de bekkenbodem verstevigen. Ook help ik je om emotionele spanningen en trauma’s rondom het bekkengebied op te lossen. Dit heeft vele voordelen voor de gezondheid, gevoeligheid, vitaliteit en het emotionele welzijn. Ik ben dus ook zeer geschikt voor na de zwangerschap.

Ben jij mijn nieuwe eigenaar?”

Wil je meer weten of weet je het al zeker? Meld je dan hieronder.

Namaste!

Alle liefs,


Reacties

Populaire posts